27. maj 2013

Juridisk Hotline - HR og Ledelse

Hvordan og hvor tit skal man holde medarbejdersamtaler? Burde jeg lave en personalehåndbog og en personalepolitik, og hvad skal den indeholde? Det er nogle af de spørgsmål, du som kunde i Krifa Erhverv får gratis svar på via vores telefoniske hotline.

Vi har lavet en samarbejdsaftale med Kristelig Arbejdsgiverforening (KA). Det er KA's ledelsekonsulent, som besvarer dit kald. Han rådgiver hver dag mange arbejdsgivere og kan også rådgive dig. Han kan svare på spørgsmål om:
  • Medarbejdersamtaler - hvordan og hvor tit skal samtalerne holdes?
  • Sygefraværssamtaler - hvordan griber man det an?
  • Personalehåndbog - hvorfor lave en håndbog, og hvad kan den indeholde?
  • Personalepolitik - på hvilke områder er det relevant at formulere virksomhedens politik?
  • Din ledelse - hvilke udfordringer oplever du, og har du spørgsmål til din måde at lede på? 
Hvordan får du kontakt med hotlinen?
Du ringer til os på telefon 7227 7800, og vi giver dig telefonnumret til hotlinen. Du er også velkommen til selv at ringe til hotlinen på telefon 82 132 232. Husk at oplyse dit CVR-nr. Hotlinen står til din rådighed alle hverdage kl. 9-15.

Hvad er dine muligheder, hvis du oplever, at hotlinen ikke er tilstrækkelig?
Hotlinen giver dig et telefonisk svar på dine spørgsmål. Hvis du har brug for mere, kan du blive medlem i KA.Tag eventuelt en dialog med KA's medarbejder om det.

Hvem er KA?
KA er en arbejdsgiverforening, bosiddende i Randers. KA har 12 ansatte. Godt 1000 virksomheder er medlemmer i KA. Kristelig Fagforening og KA har tegnet overenskomst for KA´s medlemsvirksomheder. Læs mere om KA på KA's hjemmeside.

Hasse Hagsteen, erhvervschef, Krifa Erhverv

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.