8. februar 2012

Hold os opdateret

Hos Krifa Erhverv ønsker vi at yde dig den bedste service. Det betyder blandt andet, at vi gerne vil svare hurtigt og præcist, når du henvender dig, hvad enten det er mundligt eller skriftligt. Vi har derfor brug for, at du altid holder os opdateret med dine personlige oplysninger.

Sådan gør du
Log ind på Krifa Erhverv Selvbetjening med dit NemID eller med din personlige Digital Signatur, og klik på fanebladet "Mine oplysninger". Her kan du se og rette din mailadresse og de telefonnumre, vi har registreret.

Hvis du flytter bopælsadresse, skal du melde flytning til Folkeregistret i den kommune, du flytter til.

Ret din stillingsbetegnelse
Krifa Erhverv ønsker desuden at have mulighed for at målrette vores information til bestemte faggrupper. Derfor er det også vigtigt, at vi har registret din korrekte stillingsbetegnelse. Når du logger på Krifa Erhverv Selvbetjening, kan du også se, hvilken stilling du står oprettet med.

Rigtig mange af vores kunder er oprettet med stillingsbetegnelser som "Selvstændig", "Indehaver" og "Ejer", som er meget brede betegnelser. Hvis dette er tilfældet for dig, beder vi dig rette stillingsbetegnelsen til f.eks. "Tømrermester", "Revisor", "Bilforhandler" eller lignende, så den omhandler dit fag.

På forhånd tak
.. for din hjælp med at holde os opdateret med dine personlige oplysninger, så vi kan give dig en god og målrettet service.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os på 7227 7800, eller til at skrive til os.

Lise Lotte Frederiksen, a-kassekonsulent, Krifa Erhverv

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.